Céges rendezvények
Tökéletes rendezvényhelyszín, ahol a siker garantált!
Cégvezetőként, HR vezetőként keresi a tökéletes helyszínt a különböző céges rendezvényekhez? Fontos szempont lenne a központi elhelyezkedés, a könnyű megközelíthetőség és minden felmerülő igény kielégítése?
Akkor biztosíthatjuk, hogy jó helyen jár! A polgári Outlet Hotel**** mindezt garantálja Önöknek!
Hiszen egy céges esemény sikerét a rendezvény helyszíne és adottságai, a színvonalas catering, a felkészült személyzet, a modern technikai infrastruktúra, valamint az ínycsiklandozó gasztronómiai élmények határozzák meg.
Mi mindenben a rendelkezésükre állunk, hogy rendezvényeik elérjék céljukat és betöltsék a küldetésüket. Legyen az akár egy kisebb szakmai megbeszélés vagy egy nagyobb volumenű esemény.

Milyen céges eseményekhez válasszon minket?
- Konferenciák
- Vezetői tréningek
- Szakmai képzések
- Workshopok
- Partnertalálkozók
- Csapatépítő tréningek
- Termékbemutatók
- Sajtóesemények
- Évzáró gálavacsorák, céges ünnepségek
Természetesen, más jellegű céges rendezvény ötletekhez is nyitottan állunk, így nincs akadálya semmilyen egyedi igénynek, programnak. Több napos rendezvény esetén a résztvevők hotelünk elegáns és komfortos szobáiban pihenhetnek és a wellness részlegen lazíthatnak.
Sokoldalú rendezvénytermek a sikeres céges rendezvényekhez
Az Outlet Hotel**** két helyet is biztosít az eseményeikhez! A modern letisztult stílusú konferenciatermet és az elegáns Poesia Éttermet.
Konferenciatermünk 100 m²-en, a funkcionalitás és a kényelem tökéletes egyensúlyában ad otthont programjaiknak. A terem a 60 fős eseményektől a 10-20 fős programok lebonyolítására is alkalmas, hiszen a széksorok elrendezése igény szerint alakítható, hogy teljes mértékben megfeleljen az elképzeléseknek.
A terem nagyméretű ablakai természetes fénnyel árasztják el a helyiséget, ami nemcsak kellemes hangulatot teremt, hanem a hosszabb programok során is segíti a résztvevők koncentrációját. A hozzá közvetlenül kapcsolódó terasz pedig friss levegőn biztosít helyet kávészünetekhez, kötetlen beszélgetésekhez és gyors felfrissüléshez.

A konferenciaterem tulajdonságai
- Méret: 100 m2
- Szélesség - Hosszúság: 8,25 m x 11,7 m
- Belmagasság: 2,7 m
- Maximum kapacitás: 60 fő, széksoros elrendezésben
- Terasz, előtér
- Nagy ablakfelületek
- Nappali fény
Poesia Éttermünkben kellemes és elegáns környezetben valósulhatnak meg a legfontosabb családi rendezvények, ami akár 60 fő kényelmes befogadására alkalmas. Az egyedi elrendezési lehetőségek révén a kisebb és nagyobb létszámú eseményhez is igazodni tudunk, melyekhez az ablakokon át beáradó természetes fény melegséget sugároz.
Éttermünk kínálatában a hazai és nemzetközi gasztronómia legjobb fogásai ötvöződnek, így minden vendégnek emlékezetes kulináris élményben lehet része. Akár a tradicionális magyar ételeket részesítik előnyben, akár a világ ízei iránt rajonganak, gondosan összeállított menüsorunk minden igényt kielégít.
Kiváló vendéglátás kínálat az üzleti rendezvényeken is
Az Outlet Hotel**** színvonalas catering szolgáltatása garantálja valamennyi rendezvény sikerét, legyen szó üzleti találkozóról, vállalati tréningről, vagy bármilyen céges rendezvényről. A Poesia étterem konyhája biztosítja valamennyi rendezvényünk vendéglátás igényét.
Rendezvények gasztronómiai kínálata:
- üzleti ebédek/vacsorák
- kávészünet variációk
- hideg business étkezések
- tányérszervizes főétkezések
- büféasztalos főétkezések
- gálavacsorák

Természetesen, más jellegű céges rendezvény ötletekhez is nyitottan állunk, így nincs akadálya semmilyen egyedi igénynek, programnak. Több napos rendezvény esetén a résztvevők hotelünk elegáns és komfortos szobáiban pihenhetnek és a wellness részlegen lazíthatnak.
Minden technikai igényre van megoldásunk
Szállodánk olyan modern technikai infrastruktúrával van felszerelkezve, ami biztos alapot nyújt egy sikeres céges rendezvény lebonyolításához. A legalapvetőbb eszközöktől kezdve a különlegesebb igényekig nyújtunk megoldást, bármilyen kívánság merüljön fel. Ezáltal biztosítva, hogy az esemény a legmagasabb technikai színvonal segítségével valósuljon meg.
Ezekkel az eszközökkel biztosítjuk, hogy bármilyen program ötlete merüljön fel, az elképzeléseket könnyűszerrel megvalósítjuk.
Profi rendezvényasszisztenciával állunk a rendelkezésükre
A komfortos környezet és a gazdag technikai felszereltség mellett, felkészült, tapasztalt csapat lesi minden kívánságukat. Személyzetünk a figyelmes felszolgáláson és vendéglátáson túl, a technikai eszközök működtetésében is kifogástalan segítséget nyújt. Ez a rutinos szakmai háttér garantálja, hogy minden gördülékenyen haladjon az esemény során, és hogy Önöknek ne legyen más dolga, mint maximálisan kiélvezni a rendezvény minden egyes percét.
Központi elhelyezkedés, könnyű megközelíthetőség
A céges rendezvényhelyszín könnyű megközelíthetősége az elégedettség és jó hangulat első lépése. Ezért is fontos a jó helyszínválasztás, ami minden résztvevő számára könnyen elérhető, akár több irányból is.
Hotelünknek ez az egyik legnagyobb előnye! Az Outlet Hotel Polgáron, az M3-as autópálya 175-ös lehajtójánál található, így autóval rendkívül kényelmesen és gyorsan elérhető. Ideális helyszín mindazok számára, akik Kelet-Magyarország városaiból érkeznek: Debrecenből, Nyíregyházáról és Miskolcról, mert mindössze 40 perc autóúttal, míg Egerből és Hatvanból 50-60 perc alatt közelíthető meg a szállodánk.
Így nemcsak a rendezvény megvalósulása, hanem az odavezető út is egyszerű és kényelmes lesz!
Kérjen tőlünk árajánlatot még ma!