Céges rendezvények

Tökéletes rendezvényhelyszín, ahol a siker garantált!

Cégvezetőként, HR vezetőként keresi a tökéletes helyszínt a különböző céges rendezvényekhez? Fontos szempont lenne a központi elhelyezkedés, a könnyű megközelíthetőség és minden felmerülő igény kielégítése?

Akkor biztosíthatjuk, hogy jó helyen jár! A polgári Outlet Hotel**** mindezt garantálja Önöknek!

Hiszen egy céges esemény sikerét a rendezvény helyszíne és adottságai, a színvonalas catering, a felkészült személyzet, a modern technikai infrastruktúra, valamint az ínycsiklandozó gasztronómiai élmények határozzák meg.

Mi mindenben a rendelkezésükre állunk, hogy rendezvényeik elérjék céljukat és betöltsék a küldetésüket. Legyen az akár egy kisebb szakmai megbeszélés vagy egy nagyobb volumenű esemény.

Céges rendezvények az Outlet Hotelben

Milyen céges eseményekhez válasszon minket?

  • Konferenciák
  • Vezetői tréningek
  • Szakmai képzések
  • Workshopok
  • Partnertalálkozók
  • Csapatépítő tréningek
  • Termékbemutatók
  • Sajtóesemények
  • Évzáró gálavacsorák, céges ünnepségek

Természetesen, más jellegű céges rendezvény ötletekhez is nyitottan állunk, így nincs akadálya semmilyen egyedi igénynek, programnak. Több napos rendezvény esetén a résztvevők hotelünk elegáns és komfortos szobáiban pihenhetnek és a wellness részlegen lazíthatnak.

Sokoldalú rendezvénytermek a sikeres céges rendezvényekhez

Az Outlet Hotel**** két helyet is biztosít az eseményeikhez! A modern letisztult stílusú konferenciatermet és az elegáns Poesia Éttermet.

Konferenciatermünk 100 m²-en, a funkcionalitás és a kényelem tökéletes egyensúlyában ad otthont programjaiknak. A terem a 60 fős eseményektől a 10-20 fős programok lebonyolítására is alkalmas, hiszen a széksorok elrendezése igény szerint alakítható, hogy teljes mértékben megfeleljen az elképzeléseknek.

A terem nagyméretű ablakai természetes fénnyel árasztják el a helyiséget, ami nemcsak kellemes hangulatot teremt, hanem a hosszabb programok során is segíti a résztvevők koncentrációját. A hozzá közvetlenül kapcsolódó terasz pedig friss levegőn biztosít helyet kávészünetekhez, kötetlen beszélgetésekhez és gyors felfrissüléshez.

Céges rendezvények az Outlet Hotelben

A konferenciaterem tulajdonságai

  • Méret: 100 m2
  • Szélesség - Hosszúság: 8,25 m x 11,7 m
  • Belmagasság: 2,7 m
  • Maximum kapacitás: 60 fő, széksoros elrendezésben
  • Terasz, előtér
  • Nagy ablakfelületek
  • Nappali fény

Poesia Éttermünkben kellemes és elegáns környezetben valósulhatnak meg a legfontosabb családi rendezvények, ami akár 60 fő kényelmes befogadására alkalmas. Az egyedi elrendezési lehetőségek révén a kisebb és nagyobb létszámú eseményhez is igazodni tudunk, melyekhez az ablakokon át beáradó természetes fény melegséget sugároz.

Éttermünk kínálatában a hazai és nemzetközi gasztronómia legjobb fogásai ötvöződnek, így minden vendégnek emlékezetes kulináris élményben lehet része. Akár a tradicionális magyar ételeket részesítik előnyben, akár a világ ízei iránt rajonganak, gondosan összeállított menüsorunk minden igényt kielégít.

Kiváló vendéglátás kínálat az üzleti rendezvényeken is

Az Outlet Hotel**** színvonalas catering szolgáltatása garantálja valamennyi rendezvény sikerét, legyen szó üzleti találkozóról, vállalati tréningről, vagy bármilyen céges rendezvényről. A Poesia étterem konyhája biztosítja valamennyi rendezvényünk vendéglátás igényét.

Rendezvények gasztronómiai kínálata:

  • üzleti ebédek/vacsorák
  • kávészünet variációk
  • hideg business étkezések
  • tányérszervizes főétkezések
  • büféasztalos főétkezések
  • gálavacsorák
Céges rendezvények az Outlet Hotelben

Természetesen, más jellegű céges rendezvény ötletekhez is nyitottan állunk, így nincs akadálya semmilyen egyedi igénynek, programnak. Több napos rendezvény esetén a résztvevők hotelünk elegáns és komfortos szobáiban pihenhetnek és a wellness részlegen lazíthatnak.

Minden technikai igényre van megoldásunk

Szállodánk olyan modern technikai infrastruktúrával van felszerelkezve, ami biztos alapot nyújt egy sikeres céges rendezvény lebonyolításához. A legalapvetőbb eszközöktől kezdve a különlegesebb igényekig nyújtunk megoldást, bármilyen kívánság merüljön fel. Ezáltal biztosítva, hogy az esemény a legmagasabb technikai színvonal segítségével valósuljon meg.

Vetítővászon

Flipchart tábla

Pulpitus

Projektor és projektorállvány

Mikrofon

Hangosítás

Gyors Wi-Fi

Ezekkel az eszközökkel biztosítjuk, hogy bármilyen program ötlete merüljön fel, az elképzeléseket könnyűszerrel megvalósítjuk.

Profi rendezvényasszisztenciával állunk a rendelkezésükre

A komfortos környezet és a gazdag technikai felszereltség mellett, felkészült, tapasztalt csapat lesi minden kívánságukat. Személyzetünk a figyelmes felszolgáláson és vendéglátáson túl, a technikai eszközök működtetésében is kifogástalan segítséget nyújt. Ez a rutinos szakmai háttér garantálja, hogy minden gördülékenyen haladjon az esemény során, és hogy Önöknek ne legyen más dolga, mint maximálisan kiélvezni a rendezvény minden egyes percét.

Központi elhelyezkedés, könnyű megközelíthetőség

A céges rendezvényhelyszín könnyű megközelíthetősége az elégedettség és jó hangulat első lépése. Ezért is fontos a jó helyszínválasztás, ami minden résztvevő számára könnyen elérhető, akár több irányból is.

Hotelünknek ez az egyik legnagyobb előnye! Az Outlet Hotel Polgáron, az M3-as autópálya 175-ös lehajtójánál található, így autóval rendkívül kényelmesen és gyorsan elérhető. Ideális helyszín mindazok számára, akik Kelet-Magyarország városaiból érkeznek: Debrecenből, Nyíregyházáról és Miskolcról, mert mindössze 40 perc autóúttal, míg Egerből és Hatvanból 50-60 perc alatt közelíthető meg a szállodánk.

Így nemcsak a rendezvény megvalósulása, hanem az odavezető út is egyszerű és kényelmes lesz!

Kérjen tőlünk árajánlatot még ma!

Árkalkuláció & Foglalás